Napisz do mnie ;)

Aurelia Myszka

o tym jak powstają moje robótki ręczne - zapraszam
Blog > Komentarze do wpisu

Chusta na drutach...

... powstawała długo... za długo ;) 

Witajcie. 

Oto ona:

chusta

RED HEART Bella 

druty 4.5

Miała być prosta i taka jest. Ciepła... przyjemna w dotyku. Jestem zadowolona :D

...

Z innej beczki ;)

Marzyłam o szkatułce. Miała być sosnowa... lakierowana. Popatrzcie tylko jakie cudo dostałam :)

szkatułka

Tu podczas lakierowania:

szkatułka

Zakupiona tu:

http://www.meblebartu.pl/pl/

Jest piękna. Starannie wykonana. Jestem nią zachwycona ;)

Dokładnie polakierowana za co dziękuję mojemu mężowi ;) 

To tyle z mojej strony na dziś.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Pozdrawiam.

Aurelia :-]

niedziela, 16 października 2016, aureliamyszkaszara

2016/10/16 19:42:21
piękna, lubię tą włóczkę a szkatułka cudeńko,
-
2016/10/16 22:35:30
Szkatułka świetna, lubię takie rzeczy:)
-
2016/10/18 15:28:47
Piękna i ciepła chusta przyda się zimą.
-
Gość: made by ula, *.dynamic.gprs.plus.pl
2016/10/19 20:45:32
Piękna chusta i piękna szkatułka :)
-
2016/10/20 23:39:36
Świetna chusta! Przygarnęłabym z przyjemnością, szczególnie teraz kiedy padło nam ogrzewanie, a na dworze zimnooo... Pozdrawiam!
-
2016/10/30 18:17:51
Fantastyczna szkatułka!
Też mam sosnowe meble, więc pasowałaby mi jak nic ;)
-
2016/11/06 12:18:39
Piękna chusta , lubię kolorowe wełenki , a szkatułka boska , zazdroszczę
-
Gość: bszer, *.play-internet.pl
2016/11/29 01:43:57
chusta i szkatułka super,ale ja tu zajrzałam bo na yt znalazłam instrukcje jak rozpocząć chusty dzierganie i miałam nadzieję że dowiem się co zrobić i jak aby na brzegu pojawił się wzór--liście albo cokolwiek innego dla wzbogacenia pracy.W pani pracy cos się pojawiło----ja też chcę...........proszę.
-
2016/11/29 15:08:58
Instrukcja do chusty jest podstawą. Jeśli chcesz wrobić wzór... Musisz mieć schemat. Trzeba pilnować wzoru i nadal poszerzać chustę.
-
Gość: bszer, *.play-internet.pl
2016/11/30 01:04:52
aaa no tak ale załóżmy sięgnę do wzorów mam schemat i jak ja to mam wprowadzić oddzielnie po jednej str osi środkowej ,czy od brzegu do brzegu a co wtedy z tymi dodawanymi 4 oczkami,no w zasadzie 2 bo te brzegowe mogą zostać zachowane nie ogarniam bo schemat poprzez to dodawanie diabli wezmą =--chyba
-
2016/11/30 17:25:52
Polecam użyć schematu na chustę. Tam "samo" wychodzi. Spróbuj a przekonasz się. ;)
-
Gość: Wiola, *.rev.pro-internet.pl
2016/12/02 07:26:24
Witaj dziekuje Ci za pokazanie rozpoczecia chusty. To moja pierwsza rzecz na drutach. Mam tylko prosbe o wskazowki co dalej... bo chyba trzeba ją zaczac zwezac za jakis czas Dziekuje serdecznie i pozdrawiam
-
2016/12/02 18:06:44
W chuście nie odejmujemy oczek. Jeśli pracujesz "na gładko" bez wzoru to kończysz robótkę kiedy uznasz, że wielkość chusty jest ok. Zamykasz oczka i... Gotowe.
-
Gość: Anna, *.bayer.de
2017/01/03 14:19:03
Witam,
a gdzie mogłabym znaleźć wzór na tą chustę, bardzo mi sie podoba
Pozdrawiam
Ana
-
2017/01/04 17:20:27
Witam. Ta chusta to rząd oczek prawych... rząd lewych. Powstała tak jak pokazałam na filmie. :)