Napisz do mnie ;)

Aurelia Myszka

o tym jak powstają moje robótki ręczne - zapraszam
Blog > Komentarze do wpisu

szydełkowy igielnik... krok po kroku :)

Witam.

Przedstawię mój sposób wykonania popularnej i bardzo przydatnej rzeczy jaką jest igielnik... dobór szydełka... nici, czy wełenki... jak również ozdób jest dowolny :)

potrzebujemy 2 równe kwadraty... ja wykonuję je według tego schematu:

https://picasaweb.google.com/115664242626776254137/SzydeKowyIgielnikKrokPoKroku#5789012227468007266

elementy

musimy zaopatrzyć się w coś czym wypełnimy nasz igielnik... ja używam do tego flizeliny do pochłaniacza (filtr włókninowy)

elementy

zszywamy szydełkiem... półsłupkami :) układ elementów jak w haftowanych igielnikach...czyli róg jednego łączymy ze środkiem drugiego :) 

elementy

dalej...

elementy

i dalej...

elementy

pora na wypełnienie...

elementy

zszywamy do końca i baza gotowa :) ja dodatkowo wykonałam jeszcze jedno okrążenie półsłupków zaznaczając "rogi"

elementy

widok z boku:

elementy

co dalej to już nasza wyobraźnia ;)

w tym igielniku dodałam coś takiego:

elementy

i...gotowe:

igielnik

...

igielnik

bardzo ważne... nadajmy kształt naszej pracy... naciągając rogi do dołu a środek ku górze... igielnik będzie kształtny i piękny :)

igielnik

 będzie nam "służył" latami :)

igielnik

...

igielnik

jak wiecie nie jest to mój pierwszy... i myślę, że nie ostatni szydełkowy igielnik...

http://myszkaszara.blox.pl/2011/09/szydelkowy-igielnik-D.html

http://myszkaszara.blox.pl/2011/09/szydelkowy-igielni-na-bis.html

http://myszkaszara.blox.pl/2011/09/igielnik.html

http://myszkaszara.blox.pl/2011/11/igielnik.html

dziękuje za uwagę :)

pozdrawiam

Aurelia :-]

wtorek, 18 września 2012, aureliamyszkaszara

2012/09/18 15:24:48
piekny, dobrze pokazane ,może się skuszę,raczej na pewno, dziękuję.
-
2012/09/18 17:11:33
Zawsze myślałam, że igielnik to poprostu kwadracik wypchany gąbką. A tu proszę, jaki świetny pomysł :)
-
Gość: sklanhanki, *.icpnet.pl
2012/09/18 18:34:00
Super igielnik, nie pomyślałam, że można tak sprytnie połączyć kwadraty :)) Pozdrawiam.
-
2012/09/18 18:52:37
Igielnik cudny, tutek bardzo fajny, dziekuję i pozdrawiam :))
-
2012/09/18 19:20:12
Śliczny.
-
2012/09/18 19:23:06
Świetny pomysł, ładnie ozdobiłaś.
-
2012/09/18 19:45:47
Piękny!dzięki za tak wspaniały opis!
-
2012/09/18 20:07:01
świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie :))
-
2012/09/18 20:23:06
Jesteś po prostu niesamowita :). Złote ręce i serce, bo pokazujesz nam, jak to się robi, a nie każdy chce lub umie sprzedać swoje pomysły. Pozdrawiam serdecznie.
-
2012/09/18 21:39:27
Igielnik PRZEPIĘKNY !!!Pozdrawiam serdecznie.
-
2012/09/18 22:24:04
Aurelio, jesteś tak.....perfekcyjna, że słów brakuje! Wszystko u Ciebie jest bardzo dopracowane, doskonałe. Igielnik piękny!!!
-
2012/09/19 01:01:03
Ja robiłam okrągłe, ale ta forma jest ciekawsza. Pozdrawiam
Azalia
-
2012/09/19 07:22:14
Śliczny igielnik:))
-
Gość: Aga, 212.160.172.*
2012/09/19 08:17:14
Rewelacyjny igiellnik.
-
2012/09/19 09:39:59
bardzo przydatna rzecz dzięki za podanie dokładnego opisu pozdrawiam basia
-
2012/09/19 09:42:54
Igielnik jest prześliczny:) Dobrze dobrany kolorystycznie:)
-
Gość: irka64, *.adsl.inetia.pl
2012/09/19 15:02:57
Pomysł super,dziekuje, zrobię pozdrawiam irena
-
2012/09/20 12:34:06
Dziękuję!!!!!!!!
-
2012/09/26 08:35:25
Super igielnik:). Ty to masz talent. Ostatnio znalazłam twój filmik o szydełkowej "prostej" chuście. Proszę o poradę... nie wiem co robię nie tak bo nie wychodził mi taki trójkąt tylko bardziej półkole? Czy to może za małe kółeczko zrobiłam? W pierwszym rządku nie widać było tych miejsc gdzie są dwa oczka? Sprułam to.
-
2012/09/26 16:05:25
celka30 myślę, że to zły dobór szydełka lub wełenki.... początkowe kółeczko tu nie ma znaczenia...
i jeszcze jedno... dopasuj oczka łańcuszka do "roboty" tam gdzie ja dałam 2 oczka łańcuszka Ty zrób 3 lub nawet 4 :) powinno pomóc ;)
ja bym tak spróbowała :)
-
Gość: , *.play-internet.pl
2013/03/01 08:19:15
Śliczniutki .Dziś się za niego zabiorę.Pozdrawiam.
-
Gość: Iza, *.zabrze.vectranet.pl
2013/03/15 17:16:07
Przeglądam od wczoraj blog i jestem pod ogromnym wrażeniem.
Firany na szydełku podziwiam. Pozwoliłam sobie odgapczyć igielnik i chustecznik.
Bardzo pomysłowe i śliczniusie. Dziękuję!
-
2013/03/16 10:47:01
w życiu bym na to nie wpadła.dobrze,że Twoje pomysły można wydrukować,i potem w każdej chwili zacząć je robić.Pozdrawiam
-
2013/03/16 13:21:26
dziękuję :)