Napisz do mnie ;)

Aurelia Myszka

AureliaMyszkaSzara
Blog > Komentarze do wpisu

szydełko i... "Węzeł Salomona"

Dzień dobry.

Wzór znany... kto jest jego autorem? nie wiem.

już dawno chciałam nauczyć się nim pracować,  ale... bałam się :p myślałam, że jest skomplikowany ;) a nie jest :)

wykonałam szalik

szalik

w internecie można znaleźć dużo filmów, zdjęć, oraz instrukcji jak go wykonać :) jeśli chcesz możesz skorzystać z mojego instruktażu:

pozdrawiam 

Aurelia :-]

środa, 22 sierpnia 2012, aureliamyszkaszara

2012/08/22 16:39:18
Zawsze mi się podobał ten wzór, dzięki za rozjaśnienie.
Pozdrawiam.
-
2012/08/22 16:49:57
Ten wzór jest prześliczny i taki delikatny:)
Marzy mi się taki szalik na zimę, chyba będę musiała spróbować:)
-
2012/08/22 19:42:54
przepiękny jest- chyba będę musiała się nauczyć;)
-
2012/08/22 22:19:08
Świetny kursik zrobiłaś, filmik bardzo dokładnie pokazuje jak zrobić ten wzorek.
-
2012/08/22 22:55:37
Szalik jest zwiewny jak pajęczynka, aż strach w ręce wziąć w obawie, żeby nie popsuć tej misternej roboty. Kiedyś próbowałam coś wydziergać tym wzorem, ale jakoś nic z tego nie wyszło. Ale ten szaliczek wygląda kusząco...
-
2012/08/23 08:39:22
wzór jest bardzo fajny ale mam pytanie czy się nie wyciąga? pozdrawiam basia
-
2012/08/23 09:23:15
Właśnie mi przypomniałaś, że kiedyś zrobiłam taki szaliczek. Węzły znalazłam w jakiejś książce i rzeczywiście są łatwe, ale efektowne.
-
2012/08/23 10:18:23
dziękuję :)
czy się nie wyciąga? jak na razie jest ok :)
-
2012/08/23 11:20:00
Dziękuję za ten filmik. Nareszcie dobrze wytłumaczone. Mam jednak pytanie, czy udaje się zrobić taki szalik ciągiem z jednej nitki? Chodzi mi o kierunek wiązania tych węzłów. Rozrysowałam sobie na kartce i zawsze gdzieś musiałabym nitkę przerwać. Czy ja po prostu tego nie widzę?
-
2012/08/23 11:24:21
tak... nitki nie ucinam :)
dochodzę do końca rzędu i robótkę odwracam :)
-
2012/08/23 11:37:31
Ach, więc to takie proste. Chyba nie jestem kreatywna. Serdeczne dzięki. Mam wielką ochotę zrobić cokolwiek tym wzorem. Dziękuję.
-
2012/08/23 11:42:34
miło, że mogłam pomóc :D
-
2012/08/25 19:10:38
Świetnie wygląda ten wzorek:) taka mgiełka:)) super pozdrawiam Viola
-
2012/08/25 21:51:24
Szaliczek ŚLICZNY!!! wzór rewelacja taki delikatny , mam jednak pytanie jak ten szaliczek zacząć??
Pozdrawiam serdecznie i zyczę miłej niedzieli.
-
2012/08/25 22:31:05
dziękuję :)
początek to węzełki bez łączenia.... tak daleko jaka szerokość potrzebna :)
-
2012/08/25 22:39:16
Jak się zaczyna przygodę z węzłem Salomona, nie można przestać, wciąga... ostrzegam.
Efekt niesamowity.
Dziękuję za ten wzorek.
-
2012/08/26 16:28:41
wow wygląda nieziemsko.
-
2012/08/31 21:14:42
CUDO. Podziwiam złote ręce :)
-
Gość: tina, *.internetdsl.tpnet.pl
2013/07/16 07:51:37
mam pytanie ile metrów włóczki potrzeba na zrobienie szala 50x190? Chciałabym zrobić go z włóczki firmy drops: kid-silk
-
2013/07/16 11:52:51
nie znam odpowiedzi na to pytanie....
-
Gość: , *.multinet24.pl
2014/02/14 11:47:22
Jak nazywa się ta włóczka. Jestem początkująca.
-
2014/02/14 17:46:14
Nie odpowiem na to pytanie.... dostałam ją bez banderoli.