Napisz do mnie ;)

Aurelia Myszka

o tym jak powstają moje robótki ręczne - zapraszam
Blog > Komentarze do wpisu

szydełkowa sakiewka krok po kroku ;)

Witam,

przedstawię mój sposób wykonania sakiewki... woreczka, ale równie dobrze z podstawy można wykonać wiele innych rzeczy ;)

Virginia 

szydełko 1.75mm

podstawa to okrągłe dno... ja w pierwszym okrążeniu mam 14 słupków... w drugim jest ich 28... schemat  jeśli wykonasz ich w pierwszym 15 to będziesz mieć 30 w drugim :p 

wykonałam 5 okrążeń... sakiewka ma być mała, wiec tyle wystarczy ;)

następnie 1 okrążenie słupkami reliefowymi nabieranymi od tyłu... wygląda to tak:

...

dalej prosto do uzyskania odpowiedniej wysokości...

jak pisałam... z podstawy może powstać co innego ;)

miejsce na "sznurek"

gotowe?

teraz tak... po pracy... jestem zadowolona z efektu ;)

sakiewka

...

sakiewka

wzór... dobór nici... szydełka... wszystko zależy od Ciebie ;) 

jeśli komuś się przyda.... bardzo proszę ;)

pozdrawiam

Aurelia :-]

wtorek, 08 maja 2012, aureliamyszkaszara

Gość: Aga, 212.160.172.*
2012/05/08 11:44:22
No piękna sakiewka, instruktaż tez się przyda:)
-
2012/05/08 12:04:25
ładna sakiewka , opis i schemat dla mnie bardzo czytelny ;))pozdrawiam serdecznie ,miłego dnia ))Marta
-
Gość: made by ula, *.play-internet.pl
2012/05/08 12:17:02
Dziękuję za instruktaż, przyda się na pewno :)
-
2012/05/08 13:10:35
Piękne rzeczy tworzysz tym szydełkiem. Pozdrawiam:)
-
2012/05/08 15:42:24
Pięknie robisz te torebeczki, a etui - zachwycające:)
-
2012/05/08 22:15:02
Świetnie przemyślałaś robienie tej sakiewki, Może kiedyś się skuszę :)
-
2012/05/08 22:20:11
dziękuję :)
-
2012/05/09 07:32:03
Śliczne są te Twoje sakieweczki... Pozdrawiam serdecznie.
-
Gość: , *.centertel.pl
2012/05/10 20:32:59
świetny pomysł :)
-
2012/05/28 20:06:43
Hej! Cudne robisz te sakiewki. Patrzę i patrzę i napatrzyć się nie mogę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
-
2012/05/28 20:38:49
dziękuję :)
-
Gość: Kasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2013/11/12 17:05:24
Szydełkuje od roku a dopiero teraz odkryłam Twoje prace. Są przepiekne. Wprost cudowne.
Wydziergałam kilka czapek, ale zawsze mój "szew" skręca w jedna stronę, A Ty swoje sakiewki robisz bez skrętu-mam nadziję, że wiesz o co chodzi. prosze o poradę jak zaczynać nowy rząd i gdzie łączyć ostatnie oczko rzędu?
-
2013/11/13 13:54:07
Dziękuję :) Tak wiem o co chodzi... zawsze myślałam, że... moje też "skręcają" ;) Bardziej widoczny skręt okrążenia jest przy pracy półsłupkami.
Wykonując słupki rząd kończę chwytając za ostatni słupek okrążenia, albo wkłuwam się w niego... wykonuję oczko ścisłe i 3 oczka łańcuszka na słupek... albo 1 półsłupek i 2 oczka łańcuszka.